Serà notícia

La campanya “Vine al teu comerç, vine a comprar” vol reactivar el comerç de proximitat

El Departament d’Empresa i Treball, a través de la direcció general de Comerç i el Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), posa en marxa la campanya “Vine al teu comerç, vine a comprar” amb l’objectiu de reactivar el comerç de proximitat i animar a la ciutadania a redescobrir els centres històrics dels municipis. La campanya, que ha estat presentada pel conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent i Ramió, juntament amb el director general de Comerç, Jordi Torrades i Aladrén, i la directora del CCAM, Agnès Russiñol i Amat, s’allargarà fins a finals de desembre, coincidint amb la temporada comercial de Nadal.

En la presentació, el conseller ha volgut remarcar que la reactivació del comerç i el consum de proximitat és una “prioritat” pel Departament d’Empresa i Treball. En aquest sentit, Torrent ha afirmat que “volem consolidar aquest model català basat en la proximitat i l’equilibri territorial. També en l’establiment de vincles de confiança, en la creació de comunitat i alhora acompanyar-lo en la seva adaptació a les noves realitats de consum, conscients que aquest teixit comercial de proximitat és imprescindible per a la vertebració i la cohesió social dels municipis”. Per la seva banda, el director general de Comerç, Jordi Torrades i Aladrén, ha explicat els objectius de la campanya que “es troba en sintonia i contribueix a l’inici d’una campanya de Nadal que segons els indicadors serà de recuperació, i que es preveu millor que la de l’any passat, i igual o millor que la de l’any 2019”. La directora del CCAM, Agnès Russiñol i Amat, per la seva banda,ha detallat les diferents accions promocionals de la campanya que compta “amb dos punts diferencials: posar al centre el comerç dels centres de les ciutats i posar al centre als protagonistes, els comerciants i els valors del comerç de proximitat”.

La campanya “Vine al teu comerç, #vineacomprar” té com a objectiu reactivar el comerç dels centres històrics de les ciutats, donant veu als seus principals protagonistes –els i les comerciants- que animaran a la ciutadania a redescobrir el centre històric dels municipis. Amb un missatge emocional i directe, els testimonis apel·len al record d’experiències positives per atraure la visita als establiments de proximitat amb l’objectiu final d’incentivar que hi comprin. La campanya consta d’un espot de televisió, quatre anuncis de premsa i dues falques de ràdio, i tindrà presència a les xarxes socials en diferents formats. També comptarà amb insercions de publicitat exterior per tal d’arribar a la màxima cobertura del territori. A

Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor