Articles

Messi està de moda

El crac blaugrana llança la seva firma de roba masculina mentre que el Cirque du Soleil li ret homenatge

Messi ens té acostumats a recollir les seves Pilotes d’Or dins d’algun vistós model de firma italiana, però en el seu dia a dia les seves eleccions són molt més discretes. I amb aquest esperit esportiu i confortable ha llançat la seva pròpia firma de roba masculina, que es pot comprar des del 20 de setembre en línia a Themessistore.com. Hi ha samarretes a uns 35 euros, polos a 50 i dessuadores a 150 i també altres peces, totes fent l’ullet al món del crac: blau cel per la bandera argentina, un toc de color en una màniga per simbolitzar el braçal de capità, el logo M10 i un estampat en forma de pentàgon que simbolitza la pilota de futbol i que és el que més agrada al jugador.

Ha estat la seva germana María Sol qui s’ha convertit en la gestora d’un projecte que compta com a directora creativa amb una altra germana, en aquest cas de tot un guru de la moda, Tommy Hilfiger, que ha definit la nova aposta com “moderna, cool i casual”. Ginny Hilfiger explica que va conèixer els Messi perquè la seva parella és argentina i que hi va haver sintonia immediata amb la família.

Diuen que al blaugrana li agrada la moda, que sap triar i que està pendent de les últimes tendències. També ho assegura Lluís Sans, el propietari de Santa Eulalia, que el té de client. La botiga va acollir la presentació de la marca, que ven al seu web (“el que més està sortint són les samarretes i les dessuadores”) i té també en exclusiva la part més de sastre del projecte. Es tracta d’una línia de sastreria a càrrec de Richard James, firma londinenca de Savile Row, que fa vestits jaqueta sense estridències, com el que el golejador argentí va dur a l’estrena mundial de l’espectacle Messi 10 del Cirque du Soleil el dia 10 del mes 10 al Parc del Fòrum, però que no era de la seva firma. “No ha pogut ser perquè tenia compromisos anteriors”, comentava María Sol Messi a aquesta revista. Al seu costat, Antonella Roccuzzo lluïa com una autèntica mestra de cerimònies de circ, amb una jaqueta amb muscleres farcides de serrells platejats.

Malgrat que els nens i adolescents van tenir difícil apropar-se al seu ídol, hi va haver altres companys seus, com un agradable Ansu Fati i el mateix Luis Suárez, que es van deixar retratar amb la canalla. Parlant de moda, la dona de Suárez, Sofia Balbi, i la de Messi van tenir poca sort amb la seva incursió en el món de les sabates. Van obrir una botiga de l’argentí Sarkany a la Diagonal, i el març passat la van haver de tancar.

Però la nit del 10 del 10 no era trista, sinó festiva, perquè el Cirque du Soleil va fer una exhibició brillant d’acrobàcies, funambulismes, contorsionismes increïbles i fins i tot acudits familiars, acompanyada de grans pantalles amb imatges èpiques (l’històric gol contra el Getafe) i amb la idea d’enaltir els valors d’humilitat i joc net del jugador, que va agrair l’esforç sortint somrient a la pista en el número final.

Aquest és un gran espectacle pensat no tant per als amants de l’art refinat i poètic, sinó per als fans del futbol addictes a les emocions fortes que fan bullir les grades quan la pilota està a punt de creuar la línia de la porteria. “Hi ha un 10 dins de cadascú de nosaltres”, deia una pancarta. Així sigui.

Identificar-me. Si ja sou usuari subscriptor, us heu d'identificar. Vull ser usuari subscriptor. Per escriure un comentari cal ser usuari subscriptor.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor? Fes-te subscriptor per només 12 € l'any (1 €/mes)