El pa que s’hi ven

A Catalunya hi ha un miler de flequers artesans que reivindiquen el valor i l’autenticitat d’un producte que en mig segle ha passat de ser bàsic en l’alimentació a només un complement

Quan la universitat i l’empresa van de bracet

Els bons resultats avalen l’aposta feta pel parc tecnològic TecnoCampus de Mataró, en funcionament des de l’any 2010, que uneix la formació acadèmica amb l’activitat econòmica en un espai a primera línia de mar

Un país que respon

L’empresonament i l’exili dels líders civils i polítics catalans ha generat des de fa sis mesos una onada d’accions que visualitzen el compromís ciutadà i que va molt més enllà de les aportacions econòmiques

FES-TE REPUBLICÀ

La subscripció a La República es pot fer de manera directa a través del web de la revista –www.lrp.cat–, i tant els subscriptors en paper com els digitals rebran un carnet personalitzat

L’ESTAT D’OPINIÓ

El ventall d’articulistes que analitzaran la realitat catalana i internacional cobreix tots els àmbits del republicanisme i pretén aportar enfocaments sobre àmbits tan diversos com la política, els drets civils, la sociologia i la llengua

UN WEB AMB MOLT PAPER

Visual i versàtil i adaptable a totes les pantalles i dispositius mòbils, el web www.lrp.cat ofereix tots els continguts de La República amb una navegació senzilla i ràpida i un disseny que facilita una lectura còmoda. També es poden seguir totes les novetats de la publicació a través de les xarxes socials

LA CAMPANYA DEL CARRER

“Un llenguatge de la gent: directe, autèntic i transgressor” Amb aquesta filosofia, “dient les coses tal com són”, l’agència Evil Love ha dissenyat la campanya de captació de subscriptors de La República

Si no heu trobat la notícia que buscàveu, proveu amb el nostre cercador.